FUnny moment from Wrongfully accused

Download videos:


Prietenii stiu de ce



Tags:
leslie nielsen pojan comedy


A Gavin
I always forget until this scene that it was set in Minnesota. Uh huh you betcha.
Agent1W
3:48 I didn't get why he dropped the coffee mug.
Ahnaf Tahmed Faiz
That Usual Suspects reference was on point!
Amanda P.
Hilarious to see john walsh in a comedy
Andy Fisher
buzzin, buzzin frog
AnotherKentPaul
I guess I'll spend my last lifetime days in Mensroom, too. What a hell of a town.
Anthony Chobot
Two police icons at the same time John Walsh & Murray Hodgson love them great guys
Antoine P
What's the last thing dropped at the end? It looks like a piece of red onion hahaha?!
Antonio
Salty dog shrimp!!!!!!
Auran Crash
Where is that scene where he runs in to two guys carrying a glass window?
Baron Von Chevrolet
Do you have any Real Stories to tell us. \n\nLmao!!
Bob Hoskins
Anyone came here because of the Simpsons Movie?
Bram25
Hahaha. The entire name thing was used in the Usual Suspects, but the detective realises it just as he lets the guy go :P
Brett Begley
Ok then lol
Cintia
OMG I want to see this.
Comrade Snake
Hilltop \u003c Twin Peaks
Corey Mcewen
one of the best comedic scenes
Crispy
Great parody of The Fugitive.
Daniel Dougan
\
Devin Petersen
My father lives at the end of Plymouth mn about 1 mile from Wayzata mn we actually used to bike and snowmobile down that very trail
Dream Of A Tiger
TIMBER DOODLE
Eric Romero
$32.50 for waders? thats such a steal. The 90's were certainly a much different price era than nowadays.
Fernando Yanmar
my favorite movie when i was a teen
GAM3R
03:53 HOWTOBASIC!!!!!!!!!!!!!
Gabriel Riveros
that kayser zoze reference made me laugh so much hahah
GagarinCCCP
I cant watch youtube videos today, i got a big meeting over at uh minsrim.
Gen Racer88
I ain't touched a drop of liquor🍺since I quit singing with Abba\n😆😆😆😂😂😂🤣🤣🤣
Gnarchitect
\
Hugh Jass
I used to love this movie when I was a kid.
Ivan Lyutiy
buzzin frog
JAvier Rivera
Mr. Buzz & Frog
Jalen Brito
1:08 Such a Chris Hansen moment
JayJayDraven
buzz'n...buzz'n frog\n
Jin Rei Tsung
The dependant of the store is somehow familiar, who is he ?
Johan Öberg
The mixing up of the drawn-on mugshot was a joke in the Simpsons movie... I wonder if they saw this movie first and got the inspiration for it?
Jonathan Allen
In a TBS promo for the TV premiere of Wrongfully Accused in 2001, the late Don LaFontaine called John Walsh “The guy from that ‘[America’s] Most Wanted’ show.”
Jonathan Colunga
That nod that John Walsh gives right before he looks at the Men's Room sign, lol!
Junior Amador
ryan: \
Kenneth Clemons
A great parody from another classic crime movie, the usual suspects.
Kristen Gage
one of my favorite movies of all time.. this scene never gets old.\n
Lalune350z
GTFO MF SH CB
Mikey Palomarez
I peed my pant through this whole clip😂
Mister Meeseeks
Uhhh salty dog shrimp
Mr Person01
RIP Leslie!!!!! One of the greatest comics of all time!
MrRafaelBCK
\
My 3 Enemies INJUSTICE RACISM & POVERTY
RIP
NewYorkS4U
It's so ironic for John Walsh to play this part considering he looks for wanted people all the time. Excellent! Is the doodle Ryan makes on the wanted poster, along with the actual person looking like that a reference to the Woody Allen film \
Niklas J. Rosenberg
3:50 and that's how \
Pat McCrotch
uh huh, sure..you betcha..okay den!
Redmist 2004
I got a big meeting over at uh men's room lol 😂
RetepAdam
After like 700 times watching this scene as a kid, I just realized as an adult how low-key hilarious it is he pays via check while trying to evade the police.
RevolverOcelot2008
Isn't the last part of the scene a reference to that scene in \
RhynoJamez
Haha i have a meeting at mensroom
Robert Hunter
you learn something new everyday. :)
Robert Kruijt
You are entering village hill top, more police per capita then anywhere in the world!!!! hahaha
Rocket Hutchins
FREEZE HARRISON... .... HAHAHA
Shanethefilmmaker
Nothing ever gets past John Walsh.
Singing The Long Swan Song
\
SquirrelsLockDown Gaming/Animation
I watched the full movie and in my opinion the best scenes is this and the part where the train chases him
Stranac Oppilas
\
Subbura 1988
I got a meeting over at the menroom! 😂
SuperKRGR
Ha ha very funny.
Ted Baroody
\
TeddyDVDTV 101
It wasn't a nice day to be a hipster
The Damn Beast
Jesus that single line, \
The Universe Galaxy
wrongfully accused!!!!!!!!!
TheMadProphet
XD timber doodle R.I.P Mr. Nielsen
Trausti Laufdal
epic\n
Wafflepudding
Funny moment? This should be about 1 and a half hours long then!
Wayne Barker
\
Well Wisdom
Only Leslie Nielsen can pull a Keyser Söze with style.
Wildman2012
One of the funniest scenes ever! Zucker Bros. were comedy gold!
Zero
Just give me lots and lots of beef jerky, that's right that's all we came here for
bigoldinosaur
Oh John Walsh. You are awesome.
byever1
Enemy boats.
canadianozomi
the usual suspects.
danwat1234
Abdomen shoes.
evans387
@shannonstone1979 agreed, i love everything about this scene :D
gk10002000
Zebco brothers. Isn't zebco a fishing reel brand?
jose gabriel cruz
Funniest movie of all time, no doubt about it.
juggalohunter100
\
lazyperfectionist1
Ages ago, I had this movie on DVD and after watching it, I watched it again with the French dubbing. I felt sorry for the guy who did the dubs trying to translate this scene. I mean puns do _not_ translate. \
lddevo88
This scene is a CLASSIC!
legioner9
Toate filmele cu Leslie Nielsen sunt super comice. :)))
mickey7411
Buzzin,Buzzin' Frog ROTHFLMFAO!
perdedoronline
Oh my gosh, i haven't seen this scene since i was a kid. i remember the last part with the falling objects. LOL :)
punker4Real
this is a parody of The Fugitive
pwdlabr
This scene is a reference to usual suspects completely
rebilacx
I've got a big delivery I need to drop off over at Mensroom too...
rere area
Pat Proft (writer) is more clever than Keyser Söze. hilarious.
rl1712
I ain't touch a drop of liquor since I quit singing with ABBA haha
servicios viales s.a servicios viales s.a
Name the movie??
sevewone
Bad Grandpa stole this idea when the Grandpa is reading off everything he sees in the tourist shop .
twing21able
nice, sub you
wenaldy
3:30 now i know what movie they parodied from
zay yaz
Watch with the closed captioning on!
Rushnerd
Enemy boat spotted.